مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-15حوادث

عذرخواهی مدیرکل روابط عمومی هما از مسافران پرواز شماره 383 چابهار- زاهدان- تهران


مدیرکل روابط عمومی هما با تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس در زاهدان از شرایط نامناسب به وجود آمده در پرواز شماره 383 در مسیر چابهار- زاهدان- تهران عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پیرو گلایه مسافران پرواز شماره 383 هواپیمایی ایران ایر چابهار ، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما با تماس با خبرگزاری فارس از تاخیر به وجود آمد در پرواز شماره 383 چابهار زاهدان تهران امروز صبح عذرخواهی کرد.

وی در توضیحات بیشتر افزود: این پرواز با 20 دقیقه تاخیر از مسیر قبلی وارد فرودگاه کنارک شده بود و به علت ازحام و شلوغی در فرودگاه کنارک نهایتا با 6 دقیقه تاخیر در مراحل انجام پرواز مواجه شده است که به دنبال این تاخیر پلن پرواز در زمانی که درب های هواپیما بسته می شود، باطل اعلام شده بود و نهایتا خلبان مجبور میشود موتور هواپیما را خاموش و منتظر باشد تا پلن پروازی جدید اعلام شود.

 پلن پروازی جدید با یک فاصله زمانی انجام می شود اما با توجه به اینکه موتور هواپیما دقایقی روشن بوده مجبور هواپیما باید مجدد سوخت گیری داشته باشد که این اقدام نیاز به هماهنگی هایی داشته که همه و همه دست به دست هم داد تا این شرایط نا مناسب را ایجاد کند.

ما نمیتوانیم مقصری را برای این ماجرا تعیین کنیم اما پیگیری های لازم را انجام داده ایم اتفاق پیش امده برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مدیرکل روابط عمومی هما از مسافران پرواز شماره 383 چابهار- زاهدان- تهران

عذرخواهی مدیرکل روابط عمومی هما از مسافران پرواز شماره 383 چابهار- زاهدان- تهران