مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-20اجتماعي

کتابخانه«اسلام آباد» به زودی در زنجان افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از افتتاح کتابخانه منطقه اسلام آباد خبر داد و گفت: عملیات زیرساختی و عمرانی کتابخانه عمومی منطقه اسلام آباد زنجان تمام شده و آماده بهره برداری و خدمت رسانی به مراجعان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در گفت وگو با فارس از افتتاح کتابخانه عمومی منطقه اسلام آباد زنجان خبر داد و اظهار داشت: کتابخانه عمومی منطقه اسلام آباد در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع واقع شده است و 775 متر مربع زیربنا دارد.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه این کتابخانه در 3 طبقه ساخته شده و دارای بخش های متنوعی است، افزود: کلاس آموزشی، دو اتاق مطالعه گروهی، سالن اجتماعات با ظرفیت 70 نفر، بخش مستقل کودک، بخش مستقل نوجوان، مخزن کتاب، سالن مطالعه خواهران و برادران، بخش نشریات، غذاخوری و نمازخانه از جمله قسمت های این کتابخانه عمومی است.

  وی خاطرنشان کرد: هزینه ساخت این پروژه از محل اعتبارات بازآفرینی شهری تامین شده است.

  رضاخانی ضمن اشاره به اینکه مخزن این کتابخانه بیش از 35 هزار نسخه کتاب دارد، ادامه داد: برای تجهیز و فضاسازی کتابخانه منطقه اسلام آباد بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار از محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه«اسلام آباد» به زودی در زنجان افتتاح می شود

کتابخانه«اسلام آباد» به زودی در زنجان افتتاح می شود