مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-06سياسي

وضعیت مشاورین املاک غیرمجاز ساماندهی فوری می خواهد


طرح ساماندهی حوزه زمین و مسکن و برخورد با مشاورین املاک متخلف که به تازگی در کشور داغ شده از سال 1399 بصورت جدی در استان یزد با همکاری بخش های مرتبط با این حوزه همچون راه و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک و بخش های نظارتی بویژه دادگستری و دادستانی پیگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، در سال 1399 و در گام اول اجرای طرح مقابله با سودجویان حوزه زمین و مسکن در استان یزد با هدف رصد پنج منطقه یزد، 20 قاضی دادسرا و 60 نفر از عوامل نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب 20 تیم مشارکت داشتند.

محمدرضا حدادزاده دادستان مرکز استان یزد در این خصوص گفته بود: پس از بررسی های صورت گرفته قریب به 76 بنگاه املاک متخلف پلمپ و 5 نفر  بازداشت شده اند.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز با محوریت پلیس فتا استان هشت پیج و کانال مربوط به متخلفین در حوزه زمین و مسکن با قریب 80 هزار عضو و دنبال کننده مسدود شد.

دادستان مرکز استان یزد گفت: این پیج ها با تبلیغات اغوا کننده و فریب مردم برای خرید و فروش و افزایش بعضا 200 درصدی قیمت ها، سعی می کردند آرامش روانی جامعه را بر هم بزنند.

وی تصریح کرد: در گام بعدی با کارشناسان متخلف در حوزه قیمت گذاری که بعضا کارشناس رسمی دادگستری نبوده بلکه به عنوان خبره در حال فعالیت هستند برخورد می شود و اگر کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مشاورین املاک غیرمجاز ساماندهی فوری می خواهد

وضعیت مشاورین املاک غیرمجاز ساماندهی فوری می خواهد