مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-02اقتصادي

طرح انتقال آب به 58 روستای بخش مرکزی چابهار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح انتقال آب به 58 روستای بخش مرکزی چابهار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است تا با تکمیل این طرح 35 هزار نفر از آب آشامیدنی پایدار بهره مند شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح انتقال آب به 58 روستای بخش مرکزی چابهار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است تا با تکمیل این طرح 35 هزار نفر از آب آشامیدنی پایدار بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا قاسمی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های آبرسانی چابهار اظهار کرد: از همه ظرفیت های اعتباری برای تکمیل طرح آبرسانی به 58 روستای چابهار استفاده می کنیم تا هر چه سریعتر تکمیل و بهره برداری شود.

وی با اشاره به این که تامین آب مطمئن و پایدار اولویت آبفا است، افزود: در همین راستا هشت کیلومتر لوله گذاری به طرح تامین آب 58 روستای بخش مرکزی چابهار اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از بررسی های فنی و به منظور اینکه روستاهای مسیر دچار تنش آبی نشوند، اجرای هشت کیلومتر خط انتقال به طرح اضافه شد تا امکان برداشت آب به صورت مستقیم از مخزن صفرزهی فراهم شود.

وی با بیان اینکه با این کار، انتقال آب بیشتری به بخش مرکزی فراهم می شود،بیان کرد: تأمین آب با کیفیت و مطمئن برای ساکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب به 58 روستای بخش مرکزی چابهار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار

طرح انتقال آب به 58 روستای بخش مرکزی چابهار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار