موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-07اقتصادي

برگزاری رویداد ارائه نیازهای اربعین در صندوق نوآوری/اشتغال 266 هزار نفر در شرکت های فناور


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری رویدادی در حوزه ارائه نیازهای زائران اربعین در هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش ملکی فر امروز در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی، تولد این صندوق را مولود تصویب قانون حمایت از مؤسسات و شرکت های دانش بنیان در سال 89 دانست و افزود: در این قانون بر تشکیل صندوقی با سرمایه اولیه 3 هزار میلیارد تومان تاکید شده بود که هنوز این سرمایه به این صندوق اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن بر اساس قانون باید سالی نیم درصد از بودجه های عمومی به این صندوق نیز اختصاص یابد که تاکنون محقق نشده است.

ملکی فر با اشاره به ساختار این صندوق خاطر نشان کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان به عدد 9 هزار شرکت نزدیک شده و در حال حاضر دانش بنیانی تعداد 8831 شرکت از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری احراز شده است و صندوق در برابر این شرکت ها مسؤولیت تامین مالی را بر عهده دارد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی فروش این شرکت ها در سال 1401 را 435 میلیارد تومان ذکر کرد و یادآور شد: در این شرکت ها 266 هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

خدمات صندوق وی با اشاره به خدمات این صندوق به شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه خدمات این صندوق به 4 دسته تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ارائه نیازهای اربعین در صندوق نوآوری/اشتغال 266 هزار نفر در شرکت های فناور

برگزاری رویداد ارائه نیازهای اربعین در صندوق نوآوری/اشتغال 266 هزار نفر در شرکت های فناور