مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-09اقتصادي

مشترک اهوازی در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد


مشترک اهوازی با دریافت پاداش بیش از 15 میلیون ریال در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد - مهرداد فارسی مدان معاون فروش و خدمات مشترکین برق اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی و دریافت قبض برق رایگان در کشور با تبلیغات میدانی و رسانه ای و سامانه ای گسترده اطلاع رسانی مناسبی در کلانشهر اهواز صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و براساس مشوق های طراحی شده از سوی وزارت نیرو و توانیر، مقرر شد تا 20 برابر تعرفه برق پاداش لحاظ شده و به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا 2000 تومان براساس ضرایب منطقه ای تعریف شده پاداش در نظر گرفته شود.

معاونت فروش و خدمات مشترکین برق در خصوص چگونگی تخیص پاداش به مشترکین گفت: به هر میزان که مشترکین نسبت به دوره مشابه سال قبل در این بحران کمبود تولید  همکاری و همراهی نمایند در صورتحساب سیستمی خدمات  مشترکین  بستانکار خواهند شد.

  فارسی مدان در پایان افزود: براساس جدول پاداش صرفه جویی که تا تاریخ 15 مردادماه 1402 از سیستم خدمات مشترکین استخراج شده   نفر اول این جدول طبق مستندات موجود موفق به دریافت مبلغ 15 میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار و پانصد ریال شده که چندین برابر صورتحساب یک ماه براساس تعرفه برق منطقه گرم یک کشور می باشد که در قبض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترک اهوازی در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد

مشترک اهوازی در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد