موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-14بين الملل

نخست وزیر موقت پاکستان سوگند یاد می کند


«انورالحق کاکر» سناتور استان بلوچستان پاکستان و از چهره های کمتر شناخته شده این کشور، امروز (دوشنبه) به عنوان نخست وزیر موقت سوگند یاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سناتور استان بلوچستان و یکی از چهره های کمتر شناخته شده پاکستان، امروز (دوشنبه) بعنوان نخست وزیر موقت این کشور سوگند یاد می کند تا زمان برگزاری انتخابات سراسری در پاکستان، اداره امور را برعهده گیرد.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد، کاکر 52 ساله، اداره کشوری را برعهده می گیرد که ماه هاست درگیر بی ثباتی سیاسی و اقتصادی است و عمران خان نخست وزیر محبوب این کشور در بازداشت است و برای مدت پنج سال از حضور در انتخابات محروم شده است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر موقت پاکستان بعدازظهر امروز در روز استقلال پاکستان، در مراسمی که به صورت زنده از تلویزیون ملی این کشور پخش می شود، سوگند یاد خواهد کرد.

شهباز شریف نخست وزیر فعلی پاکستان در یک سخنرانی خداحافظی برای ملت پاکستان که شب گذشته (یکشنبه) انجام گرفت، گفت: من به توانمندی نخست وزیر موقت برای برگزاری یک انتخابات آزاد و منصفانه اعتماد دارم .

گزارش ها حاکی از آن است اولین وظیفه کاکر انتخاب کابینه ای برای اداره کشور پاکستان خواهد بود زیرا این کشور در آستانه یک دوره انتخاباتی است که ممکن است ماه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر موقت پاکستان سوگند یاد می کند

نخست وزیر موقت پاکستان سوگند یاد می کند