مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-14اجتماعي

آغاز عملیات نصب 23 گیت گذرنامه در مرز منذریه عراق


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ️آغاز عملیات نصب 23 گیت گذرنامه در پایانه مرزی خسروی-مرز منذریه در ورودی خاک عراق خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی (ع) عملیات نصب 23 گیت چهار کاربره در پایانه مرزی خسروی ورودی خاک عراق مرز منذریه آغاز شده است.

️وی افزود: در حال حاضر در پایانه مرزی خسروی 58 گیت آماده خدمات رسانی به زوار اربعین هستند و با توجه به پیش بینی های انجام شده 16 گیت نیز برای پشتیبانی و مواقع اضطراری در نظر گرفته شده که در صورت افزایش جمعیت این گیت ها نیز برای خدمات رسانی به زوار فعال می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در تردد زائران در پایانه مرزی خسروی در اربعین سال گذشته تعداد کم و عدم کارایی گیت های عراقی بود که امسال با پیگیری استانداری کرمانشاه و همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 23 گیت با چینش جدید و انجام عملیات زیرسازی و ساخت فونداسیون در حال نصب است و پیش بینی می شود امسال با اضافه شدن گیت های ایست بازرسی و گذرنامه در ورودی خاک عراق مشکلی از لحاظ ایجاد ازدحام و جمعیت به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات نصب 23 گیت گذرنامه در مرز منذریه عراق

آغاز عملیات نصب 23 گیت گذرنامه در مرز منذریه عراق