مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-08بين الملل

بهترین جایگزین محمود عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین کیست؟


تحلیلگر سرشناس عرب طی تحلیلی به این مساله پرداخته که جایگزین تشکیلات خودگردان فلسطین برخلاف توهم نتانیاهو و متحدانش، گروه های مقاومت فلسطین خواهند بود.

- تحلیلگر سرشناس عرب طی تحلیلی به این مساله پرداخته که جایگزین تشکیلات خودگردان فلسطین برخلاف توهم نتانیاهو و متحدانش، گروه های مقاومت فلسطین خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیل گر سرشناس جهان عرب در این تحلیل آورده است، بیشتر تحولات در اراضی اشغالی فلسطین آنطور که تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس، رییس آن می خواهند پیش نمی رود تحولاتی که از شکست کنفرانس دبیران گروه های مقاومت در العلمین در هفته گذشته شروع شد و با تصمیمات کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خاتمه یافت که روز یکشنبه تصمیم گرفت انتقال وجوهات به تشکیلات را مسدود و از ارائه هرگونه تسهیلات مرتبط با اقدامات رهبری و عملکرد نهادهای آن خودداری کند.

این تصمیمات رژیم صهیونیستی تشکیلات را به ورطه سقوط می کشاند زیرا پول پشتوانه بقای آن است و بدون پول از پرداخت حقوق بیش از 160 هزار کارمند عاجز خواهد ماند و همین مساله به فروپاشی تشکیلات سرعت می بخشد و ته مانده محبوبیت آن را نابود می کند که در هر صورت طبق ارزیابی های رژیم صهیونیستی نمی تواند بیشتر از پنج درصد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین جایگزین محمود عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین کیست؟

بهترین جایگزین محمود عباس و تشکیلات خودگردان فلسطین کیست؟