مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-21سياسي

مسجد قلب تپنده جهان اسلام است


معاونت فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران مسجد را به عنوان اصلی ترین پایگاه دین، اخلاق و معنویت، جایگاه پرورش انسان های وارسته و قلب تپنده جهان اسلام برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه معاونت فرهنگی وپژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت روز جهانی مسجد آمده است: 31 مرداد یادآور به آتش کشیدن مسجدالاقصی در سال 1348 به دست صهیونیست ها است که سال ها بعد این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در سی امین نشست سازمان کنفرانس اسلامی 21 آگوست به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

در ادامه آورده شده است: بی تردید مسجد مهمترین سرمایه ملی، مذهبی و اصلی ترین پایگاه دین، اخلاق و معنویت و جایگاه پرورش انسان های وارسته است، مسجد قلب تپنده جهان اسلام است که از صدر اسلام تاکنون همواره دارای کارکردهای متعدد عبادی، فعالیت های آموزشی، نظامی، اجتماعی وسیاسی بوده است.

همچنین تصریح شده است: امروز دشمنان اسلام با توجه به این جایگاه و نقش محوری مساجد در ایجاد وحدت، تحرک و پویایی جوامع اسلامی، تمام تلاش خویش را بکار بسته اند تا به تخریب این نقش و کارکرد آن در کنار دیگر تهاجمات فرهنگی بپردازند.

معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران (واحد امور مساجد) ضمن گرامیداشت 31 مرداد روز جهانی مساجد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد قلب تپنده جهان اسلام است

مسجد قلب تپنده جهان اسلام است