مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-19سياسي

تدارک 2 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: 2 هزار برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در 30 شهریور ماه با حضور ایشان، رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، اجرای برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا، همایش های استانی، تجلیل از سربازان، نشست های روایتگری عملیات ها، رونمایی از کتاب و اجرای گروه های سرود، نمایش و تئاتر از جمله مهمترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس سال جاری است.

کریمی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برنامه های ویژه ای در این مراکز مهم تدارک دیده شده که از زنگ مقاومت و یادواره های دانش آموزی تا محافل جهاد تبیین و همایش های علمی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور برگزاری رژه نیروهای مسلح است و البته با توجه به تقارن این روز با جمعه نیاز به همفکری دستگاه های نظامی و انتظامی است که زمان دقیق رژه اطلاع رسانی خواهد شد و در کنار این برنامه رژه خودرویی و موتوری و اجرای سرود بسیجیان برگزار خواهد شد و با توجه به رویکرد جدید ستاد گرامیداشت سعی می شود به نقش بانوان به طور ویژه پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 2 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

تدارک 2 هزار برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی