مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-17اقتصادي

حمایت از صنایع کوچک اولویت وزارت صمت است


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: حفظ ظرفیت های موجود و حمایت از صنایع کوچک یکی از اولویت های وزارت صمت است.

- ایسنا/کردستان معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: حفظ ظرفیت های موجود و حمایت از صنایع کوچک یکی از اولویت های وزارت صمت است.

رضا محتشمی پور امروز (26مرداد) در نشست با فعالان اقتصادی حوزه معدن استان کردستان اظهار کرد: همچنین حمایت از صنایع پیشرفته به منظور فراهم کردن بسترهای لازم جهت تحقق عملی جهش تولید در کشور از دیگر برنامه های وزارت صمت است.

وی افزود: بیشتر برنامه ها و افتتاحیه های بخش وزارت صمت در چند سال اخیر مربوط به بخش انرژی و ایجاد نیروگاه ها در شهرک ها و واحدهای صنعتی بوده است و به دلیل شرایط کنونی در آینده نمی توان صنایع فولاد را گسترش داد چرا که توجیهی ندارند.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت بیان کرد: ضریب حقوق دولتی معادن از سال 1398 تاکنون تغییری نداشته و برای برطرف کردن ایرادات موجود در ساختار این ضرایب 50 درصد جلسات شورای عالی معادن به ساماندهی این مبحث اختصاص داده شده کما اینکه نگاه درآمدی به حقوق دولتی معادن نداریم.

محتشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه واگذاری معادن اشاره کرد و یادآور شد: امکان واگذاری محدوده معدنی توسط هیچ مسئول کشوری و استانی به هیچ فرد و شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع کوچک اولویت وزارت صمت است

حمایت از صنایع کوچک اولویت وزارت صمت است