مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-26فرهنگي

چرا نمی توان فیلم اوپنهایمر را در ایران دید؟


این روزها که تب فیلم اوپنهایمر دنیا را گرفته بسیاری از علاقمندان به سینما در ایران با این پرسش مواجه هستند که چرا از تماشای همزمان فیلم با دیگر کشورها محرومند؟ - ایسنا نوشت: این روزها که تب فیلم اوپنهایمر دنیا را گرفته بسیاری از علاقمندان به سینما در ایران با این پرسش مواجه هستند که چرا از تماشای همزمان فیلم با دیگر کشورها محرومند؟ بحث درباره اکران فیلم های خارجی روز در ایران قدمتی طولانی دارد که هر از گاهی به بهانه های مختلف شدت می گیرد.

از چند روز گذشته هم که اوپنهایمر ساخته ی جدید کریستوفر نولان در برخی کشورهای دنیا رونمایی و واژه هایی همچون حیرت انگیز ، ترسناک ، خیره کننده و دیوانه وار از زبان منتقدان و سینماگران مشهور در وصف آن منتشر شده، داغ دل ایرانی های عشق فیلم تازه شده است.

اندک ایرانی های طرفدار پروپا قرص تماشای فیلم های روز دنیا که تمکن مالی هم دارند، گاهی به کشورهای اطراف مثل امارات و ترکیه سفر می کنند تا در سینماهایی باکیفیت فیلم های اکران روز را روی پرده بزرگ ببینند و این یکی از دلایلی بوده که بسیاری از سینمادارها و کارشناسان سینمایی بر اکران فیلم های خارجی روز در ایران اصرار داشته و دارند اما با وجود اینکه اردیبهشت ماه امسال در جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی -رییس سازمان سینمایی- با آیین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نمی توان فیلم اوپنهایمر را در ایران دید؟

چرا نمی توان فیلم اوپنهایمر را در ایران دید؟