مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-20اقتصادي

رشد 35 درصدی اعتبارات تملک و دارایی کلاله/ تخصیص ها بی سابقه بود


فرماندار کلاله از رشد 35 درصدی اعتبارات تملک و دارایی شهرستان کلاله خبر داد و افزود: امسال 136 میلیارد تومان به شهرستان کلاله اختصاص یافت که این رقم در پنج سال اخیر بی سابقه بود.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله از رشد 35 درصدی اعتبارات تملک و دارایی شهرستان کلاله خبر داد و افزود: امسال 136 میلیارد تومان به شهرستان کلاله اختصاص یافت که این رقم در پنج سال اخیر بی سابقه بود.

فرهاد شیبک در گفت وگو با ایسنا با اشاره به توجه استاندار گلستان به موضوع مهم تنش آبی، اظهار کرد: با هدف رفع مشکل آب شرق گلستان، بخش اعظمی از منابع استان و سفر رییس جمهور که قریب به هزار میلیارد تومان است، برای سد نرماب در شرق استان گلستان اختصاص یافت.

وی با تأکید اینکه تکمیل سد نرماب مشکل آب همه شهرستان های شرق استان گلستان را برطرف خواهد کرد: افزود: در سال 1401 مجموع اعتبارات تملک و دارایی شهرستان کلاله 98 هزار و 400 میلیون تومان بود که از این میزان 64 میلیارد تومان (معادل 70.

2 درصد) آن تخصیص پیدا کرده که این میزان از تخصیص در شهرستان کلاله بی سابقه است.

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه بخش اعظمی از اعتبارات شهرستان کلاله به صورت نقدی تخصیص پیدا کرده که کمک بزرگی برای دستگاه های اجرایی شهرستان است، گفت: در پنج سال پیش از این، رقم تخصیص اعتبارات شهرستان کلاله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی اعتبارات تملک و دارایی کلاله/ تخصیص ها بی سابقه بود

رشد 35 درصدی اعتبارات تملک و دارایی کلاله/ تخصیص ها بی سابقه بود