مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 01:452023-08-04بين الملل

اختلافات کابینه نتانیاهو با دادگاه عالی بالا گرفت


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که برای بررسی دادخواست مخالفان مبنی بر لغو یکی از بندهای جنجالی طرح تغییرات قضایی، جلسه تشکیل داده بود مورد انتقاد شدید وزرای کابینه «بنیامین نتانیاهو» قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز گذشته (پنجشنبه، 3آگوست) وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از شروع رسیدگی به دادخواست ها علیه قانون تصویب شده توسط کنست در ماه مارس گذشته که امکان برکناری نخست وزیر را محدود می کند، به شدت از دادگاه عالی این رژیم انتقاد کردند.

خبرگزاری آناتولی گزارشی درباره حملات وزرای کابینه به دادگاه عالی و پاسخ مخالفان در شبکه های اجتماعی و رسانه های صهیونیستی منتشر کرده است.

  میری رگو وزیر حمل و نقل کابینه تل آویو قبل از آغاز این جلسه در این خصوص گفته بود: امروز خواهیم فهمید که آیا سه قاضی دادگاه عالی، غیرممکن بودن دموکراسی در اسراییل را اعلام خواهند کرد یا خیر! گالیت دیستل وزیر دیپلماسی عمومی کابینه تل آویو هم در توییتی نوشت: در همین دقایق، گروه کوچکی از مردم که توسط هیچکس در پای صندوق های رای انتخاب نشده اند، مشغول بحث بر این سوال هستند که آیا ارزش دارد نتایج انتخابات میلیون ها نفر را باطل کنیم؟ بدون اینکه کسی این اختیار را به آن ها بدهد! این وزیر در ادامه حمله اش به قضات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات کابینه نتانیاهو با دادگاه عالی بالا گرفت

اختلافات کابینه نتانیاهو با دادگاه عالی بالا گرفت