مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-20اجتماعي

پیش بینی افزایش نسبی دما در قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز در پاره ای از مناطق استان رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز در پاره ای از مناطق استان رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود، از فردا تا اواخر هفته وضعیت جوی پایدار بوده و تا روز چهارشنبه به لحاظ دمایی افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد برای امروز 29 مرداد ماه، با گذر امواج تراز میانی جو، افزایش ابر را داریم و در پاره ای از مناطق استان رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و بارش ها ماهیت رگباری دارند، در برخی از نقاط به صورت کاملاً محلی ممکن است شدت بارش ها بیشتر شود، توصیه می کنیم با توجه به احتمال برخورد صاعقه، امروز از انجام کار و فعالیت در فضای باز به ویژه اماکن و مناطق مرتفع پرهیز شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: از فردا 30 مرداد ماه تا اواخر هفته وضعیت جوی پایدار بوده و تا روز چهارشنبه، یکم شهریور ماه، به لحاظ دمایی افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش نسبی دما در قزوین

پیش بینی افزایش نسبی دما در قزوین