مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-06سياسي

تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان با آرمان های امام و شهدا


مدیران و اعضای سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

- ایسنا/گیلان مدیران و اعضای سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

جمعی از مدیران و اعضای سازمان جهاد دانشگاهی استان در آستانه فرا رسیدن 16 مرداد، چهل و سومین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

حمیدرضا مسکنی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در حاشیه این مراسم که امروز، 15 مردادماه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا سرمایه های ارزشمند ملی هستند و جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی برآمده از انقلاب، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و تأسی به راه و سیره این بزرگواران را رسالتی مهم می داند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با رویکرد فعالیت های دانش بنیان و نوآورانه در مسیر پیشبرد اهداف امام(ره) و انقلاب حرکت می کند، افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا تأکیدی بر توجه ویژه جهاد دانشگاهی به حرکت در مسیر انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان با آرمان های امام و شهدا

تجدید میثاق جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان با آرمان های امام و شهدا