مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-01اقتصادي

عملیات حج به دلیل افزایش سن ناوگان متفاوت بود/ تمام پروازها بدون مشکل ایمنی انجام شد


پروازهای حج امسال به دلیل محدودیت و افزایش سن ناوگان متفاوت بود، با وجود این تمامی پروازها بدون کوچک ترین مسئله ایمنی انجام شد.

- مدیرعامل ایران ایر گفت: پروازهای حج امسال به دلیل محدودیت و افزایش سن ناوگان متفاوت بود، با وجود این تمامی پروازها بدون کوچک ترین مسئله ایمنی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شمس الدین فرزادی پور امروز در آیین تکریم از دست اندرکاران حج 1402، با اشاره به اقدامات بخش های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: حج امسال با توجه به ویژگی های خاص آن به عنوان کار سنگین و به زعم خیلی ها نشدنی با ظرفیت موجود به نظر می رسید؛ اما عزیزان در بخش های مختلف این کار را شدنی کردند.

وی با بیان این که دغدغه مندترین مسئول در پروازهای حج وزیر راه و شهرسازی بود، افزود: این دغدغه تا پایین ترین مجموعه هوانوردی جاری بود.

حج امسال از 31 اردیبهشت آغاز شد و سوم مرداد 1402 به پایان رسید و 760 پرواز در این مدت انجام شد و در این پروازها در مجموع 87 هزار و 619 نفر از زائران خانه خدا جابه جا شدند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: میانگین تاخیر پروازهای حج از ایران 35 دقیقه و از عربستان 68 دقیقه بود.

در عملیات حج ما به لحاظ فنی کمترین تاخیر را داشتیم، به جز چند مورد پرواز که تاخیر آن زیاد شد و نتوانستیم آن طور که باید در خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات حج به دلیل افزایش سن ناوگان متفاوت بود/ تمام پروازها بدون مشکل ایمنی انجام شد

عملیات حج به دلیل افزایش سن ناوگان متفاوت بود/ تمام پروازها بدون مشکل ایمنی انجام شد