مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-25سياسي

تعیین اولویت های پژوهشی میراث فرهنگی سمنان در بخش های ملی و استانی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تعیین اولویت های پژوهشی سه گانه این اداره کل در 2 بخش ملی و استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور اساتید دانشگاهی، پژوهشگران، نخبگان و صاحب نظران حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان برگزار شد، از میان موضوعات پژوهشی احصاشده، 6 موضوع از محل اعتبارات ملی و استانی در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پس از بررسی به عنوان اولویت های پژوهشی سال 1402 این اداره کل انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: پژوهش ها نقش به سزایی در تدوین برنامه های استراتژیک و راهبردی در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: برنامه ریزی برای مستندسازی، استانداردسازی، رتبه بندی تولیدات صنایع دستی و راهنمایی هنرمندان صنایع دستی برای تولید محصولات کاربردی و متناسب با نیاز و ذائقه مخاطب از مسائل مهمی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود و با پژوهش ها و نیازسنجی می توان میزان اشتغال و درآمد این صنعت را در استان افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اولویت های پژوهشی میراث فرهنگی سمنان در بخش های ملی و استانی

تعیین اولویت های پژوهشی میراث فرهنگی سمنان در بخش های ملی و استانی