مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-01اقتصادي

ساختمان های مسکن ملی کرمانشاه در سه طبقه ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از توافق بر سر ساخت مسکن ملی در طبقات پایین خبر داد و گفت: - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از توافق بر سر ساخت مسکن ملی در طبقات پایین خبر داد و گفت: طبق طرح جدید ساختمان های 6 واحد حیاط دار در سه طبقه ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از توافق بر سر ساخت مسکن ملی در طبقات پایین خبر داد و گفت: طبق طرح جدید ساختمان های 6 واحد حیاط دار در سه طبقه ساخته می شود.

رامین الماسی بیان داشت: ساخت مسکن در تراکم بالا خوب است، اما با توان برخی از مردم ما همخوانی ندارد از طرفی هدف اصلی مسکن ملی قشری از جامعه است که قادر به خرید تراکم نیست چرا که تراکم گران تمام می شود به عنوان مثال هزینه نصب آسانسور در طبقات گران است و یا پروانه نظام مهندسی در تراکم تصاعدی بالا می رود.

به گفته وی در فرهنگ ما مسکن جایی برای شب خوابی نیست بلکه محلی برای پرورش، آرامش، آسایش و برپایی نهاد خانواده است ضمن اینکه شخص استاندار نیز نگاه اجتماعی به مقوله مسکن دارد.

او افزود: در ساخت مسکن ملی به مدل سه طبقه 6 واحد حیاط دار رسیده ایم که دیگر آسانسور ندارد، اما جای آسانسور در نقشه ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های مسکن ملی کرمانشاه در سه طبقه ساخته می شود

ساختمان های مسکن ملی کرمانشاه در سه طبقه ساخته می شود