مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-10سياسي

جذب 902 نفر نیروی بومی مرد و زن در شرکت پالایش نفت بندرعباس


در راستای ایجاد اشتغال جوانان و با اولویت جذب نیروهای بومی در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس 902 نفر نیروی مرد و زن در رشته های مختلف استخدام می شوند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال جوانان و با اولویت جذب نیروهای بومی در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس 902 نفر نیروی مرد و زن در رشته های مختلف استخدام می شوند.

مهدی دوستی صبج امروز(19 مردادماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای تفاهمنامه استانداری با صنایع در خصوص جذب نیروهای بومی مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده که جذب نیروهای بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد.

وی افزود: در این مرحله 22 نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، 78 نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، 14 نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، 2 نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، 29 نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، 3 نفر با مدرک کارشناسی تربیت بدنی، 3 نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، 4 نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، 10 نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، 8 نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و 10 نفر با مدرک لیسانس جامع شناسی جذب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 902 نفر نیروی بومی مرد و زن در شرکت پالایش نفت بندرعباس

جذب 902 نفر نیروی بومی مرد و زن در شرکت پالایش نفت بندرعباس