مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:252023-08-13اقتصادي

مشارکت 2 هزار فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیکی در استان بوشهر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: 2 هزار فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان بوشهر پیش بینی شد که مشمولان این طرح می توانند به آنها مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصدق کشاورزی عصر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در گناوه اظهار داشت: در سال گذشته تعهد اشتغال استان بوشهر توسط استانداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور ایجاد اشتغال 21 هزار و 674 نفر بوده که 31 هزار و 250 نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی استان بوشهر به ثبت رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: در همین راستا شهرستان گناوه 3 هزار و 227 نفر تعهد اشتغال داشته و 3 هزار و 461 نفر اشتغال در سامانه به ثبت رسانده که 107 درصد محقق شده است.

وی گفت: تعهد اشتغال شهرستان گناوه برای سال جاری 3 هزار و 100 نفر است که تا کنون اعلام شده که 796 نفر اشتغال از اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارهای دولت در زمینه مشاغل خانگی است، ادامه داد: نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهشی بوده و در سال گذشته هر فصل 2 درصد به میزان اشتغال در استان افزوده شده است و نرخ بیکاری در 1402 بر اساس مرکز آمار ایران 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 2 هزار فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیکی در استان بوشهر

مشارکت 2 هزار فروشگاه در طرح کالابرگ الکترونیکی در استان بوشهر