مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-30سياسي

رعایت مبانی معرفتی عاشورا لازمه تحقق جامعه آرمانی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سیره و سبک زندگی سیدالشهدا (ع) باید مورد توجه ویژه طلاب قرار گیرد و به طور قطع تحقق جامعه آرمانی در گرو رعایت مبانی معرفتی عاشورا است.

- اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سیره و سبک زندگی سیدالشهدا (ع) باید مورد توجه ویژه طلاب قرار گیرد و به طور قطع تحقق جامعه آرمانی در گرو رعایت مبانی معرفتی عاشورا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده در آیین عزاداری دهه دوم ماه محرم که شامگاه شنبه در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نور امام حسین (ع) نه خاموش می شود و نه امکان خاموشی دارد بلکه جریان عاشورا قلب ها را روز به روز بیشتر و شدیدتر از قبل متحول می کند.

وی با تشریح وضعیت کاروان سیدالشهدا (ع) در روز پس از عاشورا خاطرنشان کرد: جریان عاشورا را باید روز محشر و قیامت نامید چرا که وقایعی که در آن روز و روزهای بعد اتفاق افتاد حضرت زینب کبری و رباب (س) را پیر کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل بیان کرد: تاریخ کربلا سنگین ترین تاریخ برای اهل بیت (ع) است چرا که غربت و مظلومیت امام در صفحه صفحه تاریخ نگاشته شده و داغی به بزرگی مصیبت امام حسین (ع) قلب ائمه معصومین (ع) را به درد نیاورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مبانی معرفتی عاشورا لازمه تحقق جامعه آرمانی است

رعایت مبانی معرفتی عاشورا لازمه تحقق جامعه آرمانی است