مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-10سياسي

جهاد دانشگاهی آموزش و پژوهش را به خدمت کشور دربیاورد


مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی شکل گرفت تا آموزش و پژوهش را به خدمت کشور در بیاورد، گفت: هیچ مجموعه ای جز جهاددانشگاهی نمی تواند ظرفیت علمی و پژوهشی را در خدمت یک نیاز مشخص قرار دهد.

- ایسنا/گیلان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی شکل گرفت تا آموزش و پژوهش را به خدمت کشور در بیاورد، گفت: هیچ مجموعه ای جز جهاددانشگاهی نمی تواند ظرفیت علمی و پژوهشی را در خدمت یک نیاز مشخص قرار دهد.

حسین بهمنش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان باعث شگفتی و علاقمندی بود.

کارهایی در این نهاد انجام می گیرد که نیاز کشور است و امیدواریم که تلاش های پژوهشگران و جهادگران عرصه علم و فرهنگ ادامه دار بوده و رونق بیشتری داشته باشد.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان با اشاره به اهداف تاسیس جهاد دانشگاهی افزود: قبل از انقلاب در کشور دانشگاه هایی داشتیم که کار پژوهشی و آموزشی انجام می دادند سوال این است که آیا جهاد بنا بود کار دیگری انجام دهد؟ چون هم دانشگاه و هم پژوهشگاه هایی به صورت مجزا در کشور داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی آموزش و پژوهش را به خدمت کشور دربیاورد

جهاد دانشگاهی آموزش و پژوهش را به خدمت کشور دربیاورد