مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31سياسي

مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل برگزار می شود.

- علی واحد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این کنگره در بخش های عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت ویژه شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های آنان برگزار می شود.

وی دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی را از دیگر محورهای بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل اعلام و خاطرنشان کرد: شعر دفاع مقدس، ولایت محوری و جهاد تبیین با محتوای پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت زدایی، حرکت های جهادی و … در این کنگره مدنظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و روحانیون شهید، شعر دفاع مقدس دانشجو و دانش آموز، طنز در شعر دفاع مقدس و دفاع مقدس و سرود و ترانه از دیگر محورهای بیست و پنجمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در اردبیل است.

واحد با اشاره به انتشار فراخوان مرحله استانی این کنگره در اردبیل بیان کرد: علاقمندان به شرکت در بیست و پنجمین کنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود

مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود