مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-10ورزشي

هروی: چشممان به در خشک شد اما سجادی یک بار نیامد/ 10 ملی پوش ما در یک اتاق هستند!


سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه به وضعیت ملی پوشان کاراته شد و گفت «این رشته مظلوم واقع شده است.

» - هروی: چشممان به در خشک شد اما سجادی یک بار نیامد/ 10 ملی پوش ما در یک اتاق هستند! سرمربی تیم ملی کاراته خواستار توجه به وضعیت ملی پوشان کاراته شد و گفت این رشته مظلوم واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان صبح امروز پنج شنبه با حضور در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب از تمرینات تیم های ملی کاراته که خود را برای حضور در بازی های آسیایی آماده می کنند، بازدید کردند.

در این دیدار ابتدا مسئولان ورزش با کادرفنی و ملی پوشان کاراته بانوان دیدار کردند و فرخناز ارباب سرمربی و سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته در خصوص شرایط آماده سازی ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو توضیح دادند.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در این دیدار گفت: بعد از مسابقات المپیک فکر می کردیم قرار است اتفاقات خوبی برای کاراته بیفتد و درهای جدیدی باز شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه مسابقات جهانی را از دست دادیم که دیگر نمی خواهم به این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هروی: چشممان به در خشک شد اما سجادی یک بار نیامد/ 10 ملی پوش ما در یک اتاق هستند!

هروی: چشممان به در خشک شد اما سجادی یک بار نیامد/ 10 ملی پوش ما در یک اتاق هستند!