مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-09پزشكي

بیماری های صعب العلاج محصول تغییر سبک زندگی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیماری های نوپدید و صعب العلاج به ویژه دیابت محصول سبک زندگی مدرنی است که ما امروز آن را تجربه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در کنگره ملی دیابت که با محوریت پیشگیری و درمان در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تغییر سبک زندگی مشکلاتی جدی در حوزه بهداشت و سلامت فردی و اجتماعی به وجود آورده که ضرورت دارد با تغییر نوع نگرش و طرز اندیشیدن اختلالات جسمی، فکری، روحی و روانی را کاهش دهیم.

وی موضوع آموزش و ارتقای مهارت سواد زندگی را یادآور شد و بیان کرد: گسترش امکانات و تنوع غذاهای فست فودی که به نوعی تنبلی را در جامعه رقم زده است به تشدید بیماری ها منجر شده و بهتر است با راهکارهای پیشگیرانه و استفاده از داروهای گیاهی با تجویزی درست و واقعی جلوی این بیماری ها و ناهنجاری ها را بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: در حوزه سلامت آمارها و تحلیل های واقع بینانه نشان می دهد که ما باید واقع بینانه با پدیدهای جدید برخورد کنیم و به دور از عقب نشینی از مواضع صحیح و درست مرحله به مرحله پیش آگاهی مردم و رویکرد پیشگیرانه را ترویج و توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های صعب العلاج محصول تغییر سبک زندگی است

بیماری های صعب العلاج محصول تغییر سبک زندگی است