مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-28سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: ایستادگی در مقابل ظالمان را باید از امام حسین(ع) آموخت


به کوری چشم دشمنان امام حسین (ع) که حدود یک ماه پیش تلاش های خود را برای تحریم محرم بکار گرفته بودند، امسال عزاداری های امام حسین (ع) رکورد شکست و در باشکوه ترین حالت ممکن در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نماز عبادی سیاسی جمعه امروز همزمان با عاشورای حسینی با حضور عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام در نقاط مختلف استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام  سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی امام خمینی(ره) این شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: شب گذشته امام حسین (ع) تا صبح امروز (عاشورا) بیدار بودند، در ابتدای شب گذشته با یاران خود اتمام حجت کردند و امروز متأسفانه در جامعه ما نیز دشمن داخلی وجود دارد که تحت فرمان دشمنان خارجی عمل می کند.

  وی ادامه داد: امسال پیش از آغاز مراسم محرم دستگاه های اطلاعاتی گروه های مختلفی را دستگیر کردند که سعی داشتند با اقدام های تروریستی اهداف دشمنان ایران را اجرا کنند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: درس دومی که امروز از امام حسین (ع) باید آموخت این است که باید در مقابل ظالمان ایستاد تا اسلام ذلیل نشود، در این راستا شهید سلیمانی و رزمندگان اسلام به تاسی از امام حسین (ع) به تقابل با دشمنان رفتند و امروز ندای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: ایستادگی در مقابل ظالمان را باید از امام حسین(ع) آموخت

امام جمعه موقت اصفهان: ایستادگی در مقابل ظالمان را باید از امام حسین(ع) آموخت