مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25سياسي

برگزاری 24 عنوان برنامه طی هفته احیای امر به معروف در همدان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان از برگزاری 24 عنوان برنامه طی هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میثم صابریون ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: قریب به 70 آیه از کلام الله مجید و روایات متعددی از بیانات اهل بیت(ع) در خصوص دو رکن امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و این نشان از اهمیت فرضیه الهی است.

وی با تاکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) اصلاح امور بود و توجه به دو رکن امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز بنا بر اصل هشتم قانون اساسی و تصریح ماده 16، نامگذاری شده و وظایفی را برعهده دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه ستاد امر به معروف وظایف نظارتی دارد و وظایف ذاتی آن در حوزه تعیین شاخص ها و ابلاغ و نظارت بر اجرای شاخص هاست افزود: دولت و رییس جمهور، اهتمام ویژه ای در توجه به اجرای موضوعات و مسائل ستاد امر به معروف دارند و در این حوزه کار به استانداران ابلاغ و مقرر شده ستاد وظایف قانونی خود را دنبال کند.

وی به تشکیل گروه های احیاگر و مطالبه گر در عرصه تخصصی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ستاد 18 عرصه تخصصی در موضوعات مختلف دارد که از تمام اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 24 عنوان برنامه طی هفته احیای امر به معروف در همدان

برگزاری 24 عنوان برنامه طی هفته احیای امر به معروف در همدان