مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:002023-07-30سياسي

امام سجاد(ع) هستی و دوام شیعه را حفظ کرد


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان شجاعت و روشنگری امام سجاد(ع) را عامل مهم به ثمر نشستن قیام عاشورا دانست و افزود: اگر تلاش ها و رشادت های امام سجاد(ع) نبود قیام عاشورا ابتر می ماند.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان شجاعت و روشنگری امام سجاد(ع) را عامل مهم به ثمر نشستن قیام عاشورا دانست و افزود: اگر تلاش ها و رشادت های امام سجاد(ع) نبود قیام عاشورا ابتر می ماند.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امام سجاد(ع) طلایه دار جهاد تبیین بودند و در دوران اسارت در راستای تبیین اهداف گفتمان ساز و تمدن ساز عاشورا نقش بی بدیلی داشتند.

وی با تأکید اینکه اگر حضور مؤثر امام سجاد(ع) در کنار عمه بزرگوارش حضرت زینب(س) نبود واقعه کربلا در کربلا می ماند، گفت: در شرایطی که یزید ملعون، سرمست حادثه کربلا بوده و خود را در اوج قدرت می دید، امام زین العابدین(ع) با درایت، هوشمندی و شجاعت در کوفه و شام ساختار منحوس جریان یزیدیان عالم را به هم ریخت.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امام چهارم شیعیان (ع) پس از اسارت در صحرای کربلا تا روزی که به شهادت رسیدند در راستای ایجاد و تحقق حاکمیت توحیدی تلاش کرند و زحمات زیادی برای تشکیل جبهه اسلام ناب کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام سجاد(ع) هستی و دوام شیعه را حفظ کرد

امام سجاد(ع) هستی و دوام شیعه را حفظ کرد