مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-10سياسي

سلامت و درمان بازنشستگان اولویت جدی صندوق بازنشستگی


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره سلامت و درمان بازنشستگان گفت: این دغدغه پس از مسائل حقوق و معیشت، یک اولویت جدی برای صندوق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی در نشست هم اندیشی تعدادی از رؤسای کانون های بازنشستگی از استان مختلف کشور افزود: نشست های متعددی با حضور تعدادی از کانون های بازنشستگی و حداقل پنج شرکت بیمه گر از ابتدای سال 1402 برای بهبود و اصلاح بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار و مباحث مختلفی مطرح شد و در نهایت با نظر خود کانون های بازنشستگی، طرح جدید بیمه تکمیلی مطرح شد.

ترکی تصریح کرد: تلاش و هدف ما جمع شدن و یکپارچه شدن خدمات بیمه تکمیلی بود تا از سرگردانی و هزینه های مضاعف و پراکنده در حوزه درمانی بازنشستگان جلوگیری شده و حداقل خدمات یکپارچه و مشخصی به بازنشستگان ارائه شود.

وی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی همچنان آمادگی دارد تا در صورت موافقت بازنشستگان و افزایش سهم بیمه پردازی این خدمت را ارتقا دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از نظر و تجربه بازنشستگان و رؤسای کانون های بازنشستگی، گفت: فلسفه نشست های هم فکری که در این مدت بارها و بارها تکرار شده و همچنین سفرهای استانی و نشست با کانون های بازنشستگی در استان ها، استفاده از دیدگاه ها و تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و درمان بازنشستگان اولویت جدی صندوق بازنشستگی

سلامت و درمان بازنشستگان اولویت جدی صندوق بازنشستگی