مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-26سياسي

استقرار اکیپ های دامپزشکی در کشتارگاه و هیأت های مذهبی نهاوند


رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی پنج اکیپ ثابت و سیار این اداره در ایام تاسوعا و عاشوری حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی پنج اکیپ ثابت و سیار این اداره در ایام تاسوعا و عاشوری حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های دامپزشکی در این دو روز در کشتارگاه و هیأت های مذهبی نهاوند استقرار می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی نهاوند، میثم قیاسی اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی دو اکیپ ثابت و سه اکیپ سیار برای نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در شهرستان نهاوند مستقر می شوند در ضمن از کلیه آشپزخانه های هیأت های مذهبی، فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای عرضه مواد خام دامی بازدید به عمل می آید.

وی افزود: در این ایام کشتارگاه دام با حضور ناظران بهداشتی و شرعی فعال است و به همشهریان توصیه می شود پس از تهیه دام های خود از مراکز مجاز عرضه، اقدام به کشتار دام های قربانی خود به صورت رایگان در کشتارگاه دام شهرستان واقع در کیلومتر 5 جاده نهاوند_بروجرد کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند تأکید کرد: در شرایط فعلی به علت فصل گرما و شیوع بیماری مشترک تب کریمه- کنگو، شهروندان باید گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اکیپ های دامپزشکی در کشتارگاه و هیأت های مذهبی نهاوند

استقرار اکیپ های دامپزشکی در کشتارگاه و هیأت های مذهبی نهاوند