مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-03سياسي

فیلم سینمایی سرداران مبارزه با آمریکا ساخته می شود


استاندار بوشهر از آغاز ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر اظهار داشت: امنیت، آسایش، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مدیون ایثارگری شهدای گرانقدر و رزمندگان پرتوان اسلام است.

وی راه اندازی خانه ایثار در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: واگذاری زمین برای ساخت خانه ایثار استان در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر نصب تصاویر شهدا در محافل عمومی از جمله دستگاه های اجرایی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از آسیب های اجتماعی و فرهنگی مصون نگه می دارد.

محمدی زاده از ساخت فیلم سینمایی و مستند شهدای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساخت فیلم سینمایی شهید نادر مهدوی از رزمندگان و سرداران بزرگ مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس با همکاری سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

وی تهیه فیلم سینمایی و فیلم مستند در وصف شهدا را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این مهم در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با مشارکت دستگاه های مختلف قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی سرداران مبارزه با آمریکا ساخته می شود

فیلم سینمایی سرداران مبارزه با آمریکا ساخته می شود