مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-02ورزشي

هاشمی: کسب موفقیت در آسیا، مهم ترین هدف من است


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: پس از کسب سه دوره قهرمانی در لیگ برتر، باید اتفاقات بهتری را رقم بزنیم و هدف اصلی ما تکرار قهرمانی ها در لیگ برتر و کسب موفقیت در آسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مصطفی هاشمی امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از حسن اعتماد مجموعه شهرداری گرگان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم شرمنده آنان نشوم، امیدوارم بتوانم کاری که آقای شاهین طبع و حاتمی انجام دادند و برای این شهر قهرمانی آوردند را تکرار کنم.

  سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: فکر می کنم این تیم و این شهر پس از سه سال قهرمانی، شایسته یک اتفاق بهتر هستند و آن هم موفقیت در آسیا است.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای خوشحالی مردم این شهر و کمک به تیم های پایه به کار خواهم گرفت، ادامه داد: هر کاری که فکر می کنم کمک به تیم شهرداری گرگان باشد را با لحاظ استفاده از نیروهای بومی انجام خواهم داد.

  هاشمی افزود: در ترکیب کادر فنی، حضور نیروهای بومی خیلی پررنگ خواهد بود اما اگر احساس نیاز کنم از افراد دیگری هم در کادر استفاده خواهم کرد، البته گرگان سبقه طولانی در رشته بسکتبال دارد و اولویت ما استفاده از نیروهای بومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: کسب موفقیت در آسیا، مهم ترین هدف من است

هاشمی: کسب موفقیت در آسیا، مهم ترین هدف من است