مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-26فناوري

بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان فردا پرتاب می شود


«ژوپیتر 3» نام بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان است که به زودی توسط شرکت «اسپیس ایکس» تعلق دارد و به زودی پرتاب می شود.

- ژوپیتر 3 نام بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان است که به زودی توسط شرکت اسپیس ایکس تعلق دارد و به زودی پرتاب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) در آستانه پرتاب بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان است.

یک موشک فالکون هوی (Falcon Heavy) اسپیس ایکس قرار است بزرگترین ماهواره شرکت مکسار تکنولوژیز (Maxar Technologies) موسوم به ژوپیتر 3 (Jupiter 3) را به فضا پرتاب کند.

این پلتفرم ارتباطی به سایر ماهواره ها در ناوگان ماهواره ای هیوز ژوپیتر (Hughes Jupiter) خواهد پیوست که در حال حاضر در مدار هستند و خدمات اینترنت پهن باند را به شمال و جنوب آمریکا ارائه می کنند.

این ماهواره پس از استقرار کامل، به بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان تبدیل خواهد شد.

اسپیس ایکس امروز چهارشنبه(26 ژوییه) ساعت 11:04 شب به وقت منطقه زمانی شرقی(6:34 صبح فردا پنجشنبه) را برای پرتاب ژوپیتر 3 هدف قرار داده است و قصد دارد تقویت کننده هسته را پس از جدایی از مرحله اول موشک، به جای تلاش برای فرود آوردن روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین، در اقیانوس اطلس فرود بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان فردا پرتاب می شود

بزرگترین ماهواره ارتباطات تجاری جهان فردا پرتاب می شود