مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-26فرهنگي

«متفکران بزرگ روان شناسی» به بازار نشر رسیدند


ترجمه کتاب «متفکران بزرگ روان شناسی» شامل شرح آثار و اندیشه های 40 شخصیت حوزه روانشناسی توسط نشر لگا منتشر و به بازار نشر رسید.

- ترجمه کتاب متفکران بزرگ روان شناسی شامل شرح آثار و اندیشه های 40 شخصیت حوزه روانشناسی توسط نشر لگا منتشر و به بازار نشر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب متفکران بزرگ روان شناسی نوشته رُم هرری به تازگی با ترجمه محمد زندی، زهرا آزادفر، فرزانه وطن خواه و پرتو سیف الهی با ویرایش زهره خسروی به تازگی توسط نشر لگا منتشر و روانه بازار نشر شده است.

در ابتدای قرن بیستم، این فرض دیرپا زیر سوال رفت که رفتار انسان ها را می توان از طریق مطالعاتی مانند قانون، ادبیات باستانی یونان و روم، فلسفه و به طور غیررسمی از طریق ادبیات و تئاتر درک کرد.

در کنار آزمایشگاه ها برای مطالعه و بررسی پدیده های شیمیایی، فیزیکی و زیست شناختی، مکان هایی باید برای تحقیق درباره پدیده های روان شناختی به همان شیوه بررسی پدیده های علوم طبیعی اختصاص یابند.

کتاب متفکران بزرگ روان شناسی شرح آثار و اندیشه های بیش از 40 شخصیتی است که در حوزه های مهم روان شناسی مبتکرانی بزرگ بوده اند.

نویسنده کتاب رُم هرری، کوشیده است شرح حال زندگی و آثار متفکران اصلی حوزه روان شناسی قرن گذشته را براساس مکاتب فکری در این کتاب ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متفکران بزرگ روان شناسی» به بازار نشر رسیدند

«متفکران بزرگ روان شناسی» به بازار نشر رسیدند