مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-14سياسي

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همسر و فرزند «سید محسن موسوی» کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان بعدازظهر یکشنبه 22 مرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

- در دیدار روز یکشنبه خانواده سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیرعبداللهیان، راهکار های پیگیری سیاسی، حقوقی و بین المللی پرونده 4 دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همسر و فرزند سید محسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان بعدازظهر یکشنبه 22 مرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.

  در این دیدار درباره راهکار های پیگیری سیاسی، حقوقی و بین المللی پرونده چهار دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در 14 تیر 1361 مطابق با چهارم ژوییه 1982 خودرو چهار دیپلمات ایرانی چهار دیپلمات ایرانی به نام های سید محسن موسوی ، حاج احمد متوسلیان ، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان که در حمایت پلیس دیپلماتیک قرار داشت، برخلاف ضوابط و کنوانسیون های بین المللی، توسط مزدوران مسلح تحت امر رژیم صهیونیستی در منطقه برباره لبنان متوقف شد و دیپلمات های ایرانی ربوده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان