مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 07:352023-07-27سياسي

نشست امنیتی ویژه در عراق درباره مراسم عاشورا و اربعین حسینی (ع)


وزیر کشور عراق، طی یک نشست امنیتی ویژه با حضور فرماندهان بلندپایه به بررسی اقدامات و طرح های امنیتی و خدماتی برنامه ریزی شده برای برگزاری مراسم عاشورا و اربعین حسینی (ع) پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق، عصر دیروز (چهارشنبه، 26 جولای)، یک نشست امنیتی گسترده برای بررسی اقدامات امنیتی و خدماتی برنامه ریزی شده برای برگزاری مراسم عاشورا و اربعین حسینی (ع)، برگزار کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)، این نشست با حضور شماری از فرماندهان بلندپایه عراق برگزار شد و طی آن، موفقیت برنامه امنیتی و خدماتی عاشورا و اربعین و تامین امنیت زائران داخلی و خارجی امام حسین (ع) بررسی شد.

بر اساس این گزارش، تامین امنیت گذرگاه های مرزی و تسهیل ماموریت انتقال زائران، افزایش تلاش اطلاعاتی و هماهنگی مشترک میان همه نیروهای امنیتی و ارائه پشتیبانی لجستیکی، تردد روان، تامین امنیت همه مسیرها، ارائه بهترین خدمات به زائران، بازگشایی جاده های جدید به ویژه طی اربعین امسال از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این نشست امنیتی گسترده بود.

  خالد المحنا، سخنگوی وزارت کشور عراق پیشتر گفته بود: با نزدیک شدن به زیارت عاشورا، نیروهای کمکی و پشتیبانی از همه بخش ها به استان مقدس کربلا اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست امنیتی ویژه در عراق درباره مراسم عاشورا و اربعین حسینی (ع)

نشست امنیتی ویژه در عراق درباره مراسم عاشورا و اربعین حسینی (ع)