مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-13سياسي

لزوم تعمیق باورهای دینی برای مقابله با الگوهای ناسازگار


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ضرورت توجه به مفاهیم معنوی و فرهنگی بر لزوم سرمایه گذاری برای انتقال پیام های ماندگار و ارزشی در قالب های نوین به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ضرورت توجه به مفاهیم معنوی و فرهنگی بر لزوم سرمایه گذاری برای انتقال پیام های ماندگار و ارزشی در قالب های نوین به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

روح الله سلگی در جلسه هیآت اندیشه ورز مازندران گفت: عدم گفتگوی تاثیر گذار و مهارت محور با نسل جدید آسیب جدی در عرصه فرهنگی است.

این مسئول استانی با یادآوری آرمانخواهی نسل اول انقلاب افزود: نسل جدید با الهام از اندیشه های مانای کانون های دینی مسیر پیشرفت و بالندگی کشور را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به برخی مشکلات ودغدغه های فرهنگی در جامعه افزود: دشمن با بهره گیری از خلأهای فرهنگی درپی گسست نسلی و ساخت و ترویج الگوهای ناسازگار با فرهنگ دینی است.

سلگی با بیان اینکه رشد یافتگی جامعه در گرو اعتلای فرهنگی کشور است اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی باید با محور قراردادن جوانان و نوجوانان از این سرمایه های مولد فکری برابر هجوم سازمان یافته فرهنگی صیانت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعمیق باورهای دینی برای مقابله با الگوهای ناسازگار

لزوم تعمیق باورهای دینی برای مقابله با الگوهای ناسازگار