مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-09پزشكي

اتصال 2 موش برای جوان شدن موش پیر!


دانشمندان در حال بررسی مزایای ضد پیری در موش های پیری هستند که با جراحی به هم پیوند زده شده اند تا خون هایشان به طور مشترک گردش کند.

آنها در این آزمایش عجیب، - دانشمندان در حال بررسی مزایای ضد پیری در موش های پیری هستند که با جراحی به هم پیوند زده شده اند تا خون هایشان به طور مشترک گردش کند.

آنها در این آزمایش عجیب، دو موش(یک موش مسن و یک موش جوان) را به منظور اشتراک سیستم گردش خون شان به هم متصل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، در نگاهی اجمالی به آنچه که می تواند نیمه ای تاریک نیز داشته باشد، دانشمندان سیستم گردش خون موش های پیر را به موش های جوان متصل کرده اند و دریافته اند که این کار، روند پیری در حیوانات مسن تر را کند می کند و طول عمر آنها را تا 10 درصد افزایش می دهد.

در سال های اخیر مطالعات به طور فزاینده ای نشان داده اند که تزریق خون موش های جوان به موش های مسن تر منجر به طیف وسیعی از مزایای سلامتی از جمله بهبود عملکرد عصبی، کند کردن پیشرفت بیماری هایی مانند آلزایمر و افزایش طول عمر می شود.

اما اگر این نتیجه فقط حاصل از تزریق گاه به گاه خون جوان باشد، جریان پایدار و همیشگی خون چه کاری می تواند انجام دهد؟ برای این مطالعه جدید که توسط موسسه دوک هلث (Duke Health) رهبری شد، دانشمندان سیستم گردش خون موش های پیر و جوان را با جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 2 موش برای جوان شدن موش پیر!

اتصال 2 موش برای جوان شدن موش پیر!