مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-16اجتماعي

کارگران معادن و کارخانجات یزد تاپایان مهر تبدیل وضعیت می شوند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: اجرای طرح تبدیل وضعیت کارگران در تمام معادن، کارخانجات و شرکت ها برمبنای سهام وزارت کار در آن واحد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاحتی ظهر امروز در نشست هم اندیشی تشکل های کارگری بافق، مباحث آموزشی را یکی از دغدغه های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بیان و اظهار کرد: آموزش های تخصصی و عمومی برای توانمندی و ارتقای سطح دانش و مهارت تشکل های کارگری ضروری است.

  وی با تاکید بر اجرای طرح تبدیل وضعیت کارگران در تمام معادن، کارخانجات و شرکت ها، افزود: در تاریخ 16 مرداد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه نامه ای ارسال کرد و تا پایان مهر امسال، مهلت داده شده که به هر میزانی که وزارت کار در آن کارخانه، شرکت و یا معدن سهام دارد باید این کار صورت گیرد و گزارش آن نیز ارائه شود.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دو سال است در حال پیگیری احداث ساختمان اداری هستیم، اما ساخت ساختمان اداری ممنوع است درحالیکه زمین مورد نیاز اختصاص داده شده و در حال حاضر از طریق طرح مولدسازی در حال پیشبرد این موضوع هستیم.

  نوری مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق، شهرستان بافق را یک شهر معدنی و کارگری عنوان و تصریح کرد: شهرستان بافق در حدود 19 هزار نفر جمعیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران معادن و کارخانجات یزد تاپایان مهر تبدیل وضعیت می شوند

کارگران معادن و کارخانجات یزد تاپایان مهر تبدیل وضعیت می شوند