مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:502023-07-31اقتصادي

رانندگان در زمان سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو برای سوخت گیری در جایگاه های سوخت همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی در نشست صمیمانه با مسؤولان مجاری عرضه سوخت ضمن قدردانی از تلاش و همکاری صمیمانه مالکان مجاری عرضه سوخت و رضایت مندی مردم گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود در جایگاه های عرضه سوخت ، تیم های نظارتی شرکت به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه سوخت هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت کلیه استانداردهای کمی و کیفی در جایگاه های سوخت افزود:  دستورالعمل ها، نکات ایمنی ، نظم و آراستگی و تکریم ارباب رجوع همراه با راهنمایی و توجیه دقیق  و کامل استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو برای سوخت گیری در جایگاه های سوخت  همواره در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی عنوان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، مسئولان و کارکنان شاغل در جایگاه های عرضه سوخت را همکار واقعی و کمک رسان خود می دانند و ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمت رسانی به هم وطنان نیازمند همکاری و حمایت بیشتر است.

در پایان جلسه مالکین جایگاه های سوخت ، پیشنهادات خود را ارائه و پاسخ های لازم جهت بهبود و رفع موارد مطرح شده توسط مدیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان در زمان سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند

رانندگان در زمان سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنند