مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-29اقتصادي

جاده دسترسی به جزیره نگین 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از طرح های مهم زیرساختی بنادر استان، در زمان حاضر حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان بندی، اجرای جاده دسترسی مجتمع بندری نگین در چهار قطعه پیش بینی شده که تا کنون 2 هزار و 800 متر از طول مسیر یک لایه آسفالت آن انجام شده و آسفالت چهار هزار و 200 متر دیگر هم تا 2 هفته آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: مهم ترین بخش این طرح اجرا، زیرسازی و شمع کوبی برای اجرای پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین است که انجام شده و سازه های موردنیاز تکمیل پل نیز در حال حمل و تخلیه هستند.

وی با بیان این که تیرهای اصلی پل منتقل و در محل کارگاه مستقر شده است، اضافه کرد: 400 تن ورق برای انجام سایر قطعات پل خریداری شده و در محل کارگاه در حال ساخت است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مورد روشنایی جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین نیز گفت: نیمی از پایه های روشنایی ساخته شده و در حال انتقال به محل طرح است.

شکیبی نسب عنوان کرد: مجتمع بندری نگین پس از تکمیل جاده و همچنین بهره برداری از تأسیسات زیربنایی به صورت تمام و کمال آماده واگذاری به سرمایه گذارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده دسترسی به جزیره نگین 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جاده دسترسی به جزیره نگین 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد