مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-06سياسي

حمایت مشترک از پژوهش های حوزه انقلاب زیستی


صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری برنامه «حمایت از پژوهش های انقلاب زیستی 1- ایمونوتراپی» را به منظور تشویق پژوهشگران داخلی تدوین کرده است.

- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری برنامه حمایت از پژوهش های انقلاب زیستی 1- ایمونوتراپی را به منظور تشویق پژوهشگران داخلی تدوین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(INSF)، اسناد بالادستی کشورهای مختلف وقوع یک انقلاب زیستی را در قرن حاضر پیش بینی کرده اند.

این انقلاب زیستی بر حوزه های مختلفی مانند سلامت، کشاورزی، آبزی پروری و غذا، محصولات و خدمات مصرفی، مواد، شیمی - کالاها و انرژی تأثیرگذار خواهد بود.

پیش بینی ها نشان می دهد در 20 سال آینده، 60 درصد از نهاده های فیزیکی اقتصاد جهانی می تواند به صورت زیستی تولید شود و این امر سالانه تا 4 تریلیون دلار اثرگذاری مستقیم بر اقتصاد دنیا خواهد داشت.

از این منظر ضرورت برنامه ریزی و تهیه نقشه راه برای پیشرفت کشور در حوزه انقلاب زیستی کاملاً روشن است.

ایمونوتراپی به عنوان یکی از حوزه های مهم در سلامت انسان، پس از بررسی در کارگروه تخصصی به عنوان یکی از اولویت های انقلاب زیستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مشترک از پژوهش های حوزه انقلاب زیستی

حمایت مشترک از پژوهش های حوزه انقلاب زیستی