مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند در آینده نزدیک


با توجه به اینکه در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن در استان خواهیم بود، باید همه تمهیدات لازم اندیشیده شود تا کار با سرعت پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز به رسانه ها در تشریح نتایج دیدار خود با معاون وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: این دیدار با هدف پیگیری تأمین منابع راه آهن و تخصیص اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان صورت گرفت.

  استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه راه آهن برای تمام قطعات موجود در استان مشخص شده اند، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به اینکه روند اجرای کار در این پروژه برای اولین بار در کشور انجام می شود، مهمترین موضوع روش های تأمین منابع مالی آن و هماهنگی با وزارت نفت و راه و شهر سازی برای انجام تهاتر نفتی است.

وی ادامه داد: در این نشست تخصصی در خصوص روش های تأمین منابع مالی طرح ریلی استان بحث و رایزنی و بر ضرورت تسریع در انجام تهاتر نفتی برای اجرای پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی تأکید شد.

  قناعت اظهار کرد: بحث و گفت وگو در خصوص مسایل پیمانکاران در زمینه رفع موانع احتمالی در راستای شتاب دادن به روند اجرای کار هم از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند در آینده نزدیک