مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-01اجتماعي

برگزاری مسابقات ورزشی با حضور 1700 دانش آموز و ناظر در کهگیلویه و بویراحمد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت : از 20 مردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته هندبال و طناب زنی به میزبانی استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج گفت: یک هزار و 700دانش آموز ،ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال ( پسران و دختران) و طناب زنی (دختران) ، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه 1402 به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزبانی این مسابقات برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، گفت: 200 نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند که تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت ها برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات استفاده کنیم تا خاطره ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.

کرمی با اشاره به پیامدهای مطلوب اقتصادی ، فرهنگی و گردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها میزبان شایسته ای برای دانش آموزان ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ورزشی با حضور 1700 دانش آموز و ناظر در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مسابقات ورزشی با حضور 1700 دانش آموز و ناظر در کهگیلویه و بویراحمد