مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-21اقتصادي

آب شیرین کن سیراف-جم آغاز به کار می کند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز اول آبشیرین کن سیراف به جم به ظرفیت 10 هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال در مجموع 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 32 هزار و 835 میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب افتتاح و عملیاتی می شود.

وی افزود: در حوزه شهری پروژه توسعه و نوسازی شبکه، 10 کیلومتر توزیع آب نقاط پراکنده شهر بوشهر با 80 هزار نفر جمعیت زیرپوشش و یک هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین بخشی از خطوط آبرسانی شهر نخل تقی شهرستان عسلویه به طول 1.

3 کیلومتر و بیش از 20 هزار جمعیت زیر پوشش با 30 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عالی بیان کرد: در هفته دولت همچنین پروژه حفر و تجهیز چاه های سطح استان با پوشش بیش از 20 هزار نفر جمعیت و 300 میلیارد اعتبار به افتتاح می رسد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این هفته فاز اول آبشیرین کن سیراف به جم به ظرفیت 10 هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن سیراف-جم آغاز به کار می کند

آب شیرین کن سیراف-جم آغاز به کار می کند