مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:412023-08-07سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: در مواجهه با مطالبه گران «نیت خوانی نداریم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در نشستی با اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران استان سمنان و شماری از اعضای این انجمن به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: علاقه و عشق به کار در خبرنگاری بسیار مهم است و نمی توان زحمات اصحاب رسانه را با مادیات جبران کرد؛ چراکه آنها گاهی اوقات برای پیشبرد دغدغه های رسانه ای خود حتی از جیبشان هم هزینه می کنند.

وی گفت: مسؤولیت پذیری و احساس مسؤولیت نسبت به نظام، جامعه و عموم شهروندان یکی از ویژگی های بارز خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بسیار مهم بوده و این جنبه کمتر دیده می شود.

دعواهای شخصی وارد کار نشود نماینده ولی فقیه در استان سمنان با توصیه به همه افرادی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند، گفت: برخی اوقات، دعواهای شخصی در کار به میان می آید و این خوب نیست و نمی تواند گره گشایی درستی از مسائل داشته باشد و نباید مسائل شخصی را با کار رسانه مخلوط کرد.

مطیعی بیان کرد: همه باید توجه داشته باشند که دغدغه های مردم در تریبون ها و رسانه ها نباید افزایش یابد و در شرایطی که بسیاری از امور بدون سروصدا و علنی سازی مسائل و صرفاً با تذکر و گفت وگو پیش می رود، این امر مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: در مواجهه با مطالبه گران «نیت خوانی نداریم»

نماینده ولی فقیه در سمنان: در مواجهه با مطالبه گران «نیت خوانی نداریم»