مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 23:502023-07-31حوادث

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی


دادگستری ماجرای ضرب و شتم شهروند مطالبه گر شاهرودی را بررسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبدالهی بیان کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر در گیری عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود با شهروندی از تشکیل پرونده قضایی طی شش ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: در پی شکایت شهروند شاهرودی با عناوین اتهامی از عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود، دستگاه قضایی به منظور بررسی صحت و سقم عناوین اتهامی، ورود قانونی داشته است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: تحقیقات اولیه از شش ماه گذشته آغاز و داد سرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با صدور دستورات قانونی لازم نسبت به تکمیل تحقیقات و تفهیم اتهام به متهمین ورود و پرونده قضایی در جریان رسیدگی قرارگرفته است.

عبدالهی گفت: روند تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه وقوع درگیری بین طرفین این پرونده ادامه دارد و نکته قابل توجه در این پرونده شکایت متقابل طرفین بوده که صدور تصمیم نهایی مرجع قضایی رابه تأخیر انداخته است.

وی افزود: دستگاه قضایی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و زیبنده نیست با انتشار اخبار و مطالبی تشویش اذهان عمومی رقم خورده و آرامش جامعه خدشه دار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی