مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18اقتصادي

تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می شود


مدیرکل گمرکات کرمانشاه با بیان اینکه تجار کرمانشاهی نیازمند حمایت هستند، گفت: تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر عباس زاده ظهر جمعه در جریان بازدید یکی از کارخانه های فرش که با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع و فنی خود و جمعی از کارشناسان گمرکات استان انجام شد، اظهار کرد: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه در راستای حمایت از کالاهای تولیدی استان و صادرات محصولات واحدهای تولیدی نهایت همکاری و همراهی خود را به کار خواهد گرفت.

وی افزود: به منظور عدم ایستایی و توقف کالاهای صادراتی استان کرمانشاه سرعت و سهولت انجام تشریفات گمرکی و تسهیل در روند صادرات و واردات تجهیزات خط تولیدکارخانه ها در دستور کار گمرکات استان کرمانشاه قرار دارد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پتانسیل موجود در بازار کشور عراق و نیز به دلیل نیازمندی های موجود در این کشور برای دریافت کالاهای تولیدی و صادراتی استان کرمانشاه باید توجه و حمایت های ویژه از تولیدکنندگان و صادر کنندگان انجام گیرد.

عباس زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به پتانسیل های استان کرمانشاه تشریفات گمرکی کالاهای تولید و خروج کالاهای صادراتی در کمترین زمان ممکن از گمرکات استان کرمانشاه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می شود

تشریفات گمرکی برای حمایت از تولیدکنندگان تسهیل می شود